Handel elektroniczny jest obecnie niewątpliwie największym rynkiem, ponieważ eliminuje różne wyzwania, takie jak ograniczenia geograficzne i obsługa wielu klientów jednocześnie. Recommerce to segment, który gwałtownie rośnie w przestrzeni online. Znany również jako handel odwrotny, recommerce to przede wszystkim sprzedaż posiadanych produktów, niezależnie od tego, czy są nowe, czy stare, w szczególności produktów elektronicznych lub mediów, takich jak książki, za pomocą platform fizycznych lub e-commerce kupującym, którzy opowiadają się za naprawą, lub nawet ponownie użyć, poddać recyklingowi lub odsprzedać. Istnieje kilka różnych rodzajów recommerce. Jednym z głównych typów jest to, gdzie konsumenci sprzedają towary, które są używane bezpośrednio między osobami na targowiskach, takich jak pchle targi, wyprzedaże garażowe lub ad hoc lub na rynkach internetowych, takich jak Amazon czy eBay. Właśnie dlatego istnieją pewne platformy, w tym eBay, które mogą zabezpieczyć konsumenta przed ryzykiem płatności, po prostu udostępniając narzędzia płatnicze, takie jak PayPal. Rynek recommerce robi ogromne postępy na ścieżce postępu, głównie za pomocą odsprzedaży odzieży lub ubrań. Tymczasem branża odzieżowa jest jedną z najbardziej dochodowych branż. Globalny rynek handlu detalicznego odzieżą rozwija się agresywnie z powodu różnych czynników.
Pobierz przykładowy raport PDF z powiązanymi wykresami i wykresami (analiza wpływu przed i po COVID-19): https://www.absolutemarketsinsights.com/request_sample.php?id=1306
Pandemia COVID-19 okazała się niezwykle pomocna dla światowego rynku handlu detalicznego odzieżą. Wynikało to przede wszystkim z ograniczeń handlowych nałożonych w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się wirusa. Platformy handlu elektronicznego odnotowały ogromny wzrost. Wraz z tym wzrosła stopa bezrobocia, co również wywołało u ludzi chęć sprzedaży niechcianego sprzętu elektronicznego lub odzieży.
Jednym z głównych czynników, który napędza wzrost globalnego rynku sprzedaży detalicznej odzieży, jest rosnąca zależność od e-commerce przez millenialsów i generację Z. Również fakt, że rosnący popyt na markową odzież w przystępnej cenie pomaga temu rynkowi rosnąć. Tymczasem rosnące obawy dotyczące kontroli jakości i materiałów, ponieważ liczne fałszywe strony internetowe i sprzedawcy są obecni w Internecie, odgrywają rolę czynnika hamującego wzrost globalnego rynku handlu detalicznego odzieżą.
Z drugiej strony przewiduje się, że światowy rynek re-commerce odzieży odnotuje ogromny wzrost w ciągu najbliższych kilku lat ze względu na rosnącą liczbę zintegrowanych platform, które pomagają sprzedawcom kontaktować się bezpośrednio z kupującymi. Przewiduje się, że globalny rynek handlu detalicznego odzieżą osiągnie CAGR na poziomie 28% w okresie prognozy (2022-2030).
Porozmawiaj z naszym analitykiem w przypadku pytań przed zakupem tego raportu: https://www.absolutemarketsinsights.com/enquiry_before_buying.php?id=1306
Według rodzaju płci, segment kobiet będzie świadkiem najszybszego wzrostu globalnego rynku handlu detalicznego odzieżą w 2022 r.
Większość konsumentek preferuje kupowanie markowych ubrań, zwłaszcza takich, na które trudno sobie pozwolić, niezależnie od tego, czy są stare, czy używane. To jest powód, dla którego ten segment ma przewagę nad innymi segmentami.
Region Azji i Pacyfiku będzie świadkiem najszybszego wzrostu tego rynku w okresie prognozy (2022–2030) na światowym rynku detalicznym handlu odzieżą
Rynek e-commerce gwałtownie rośnie w krajach takich jak Indie i Chiny. Rosnąca świadomość ludzi na temat platform zakupów online wraz z rosnącym poziomem dochodów do dyspozycji pomaga rynkowi rosnąć.
Zobacz nasze ekskluzywne komunikaty prasowe w Industry Global News24
Kluczowi gracze — globalny rynek handlu detalicznego odzieżą:
- ASOS
- Depo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- eBay Inc
- Etsy, Inc
- Fashionphile Group, LLC
- Luksusowa wyprzedaż garażowa
- Kolekcja Mavena
- Poshmark Inc
- Moderator
- StockX
- Luksusowa szafa
- OUTNET
- RealReal Inc
- ThredUP Inc
- Tradesy, Inc
- Urban Outfitters
- Kolektyw Vestiaire
- Zużyta odzież, Inc
- Inni uczestnicy rynku
Kup najnowszy szczegółowy raport Global Apparel Re-Commerce RetailingMarket @ https://www.absolutemarketsinsights.com/checkout?id=1306
Segmentacja rynku sprzedaży detalicznej globalnej odzieży
Globalny rynek sprzedaży detalicznej odzieży został podzielony na segmenty według płci, grup docelowych, rodzaju produktu i regionu, które są dalej klasyfikowane według odpowiednich krajów:
Perspektywy dotyczące płci globalnego rynku handlu detalicznego odzieżą (przychody, mln USD, 2015–2030)
- Mężczyzna
- Kobieta
- Dla obu płci
Perspektywy typu grupy docelowej globalnego handlu detalicznego odzieżą (przychody, mln USD, 2015–2030)
- Dorośli ludzie
- Niemowlęta
Perspektywy typu produktu na światowym rynku detalicznym handlu odzieżą (przychody, mln USD, 2015–2030)
- Koszule
- Koszulki
- Spodnie
- Dżinsy
- Kurtki
- Stroje kąpielowe
- Odzież sportowa
- Inni
Perspektywy regionalne rynku handlu detalicznego globalną odzieżą (przychody, mln USD, 2015–2030)
- Ameryka Północna (USA, Kanada, Meksyk, reszta Ameryki Północnej)
- Europa (Francja, Wielka Brytania, Hiszpania, Niemcy, Włochy, kraje skandynawskie (Dania, Finlandia, Islandia, Szwecja, Norwegia), Unia Beneluksu (Belgia, Holandia, Luksemburg), Reszta Europy
- Azja i Pacyfik (Chiny, Japonia, Indie, Nowa Zelandia, Australia, Korea Południowa, Azja Południowo-Wschodnia (Indonezja, Tajlandia, Malezja, Singapur, reszta Azji Południowo-Wschodniej), reszta Azji i Pacyfiku
- Bliski Wschód i Afryka (Arabia Saudyjska, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Egipt, Kuwejt, Republika Południowej Afryki, reszta Bliskiego Wschodu i Afryki)
- Ameryka Łacińska (Brazylia, Argentyna, reszta Ameryki Łacińskiej)
Prośba o dostosowanie, aby spełnić Twoje dokładne wymagania badawcze: https://www.absolutemarketsinsights.com/request_for_customization.php?id=1306
Powiązane raporty:
Globalny rynek Kup teraz, zapłać później — https://www.absolutemarketsinsights.com/reports/Global-Buy-Now-Pay-Later-Market-2022%E2%80%93-2030-1190
Globalna sztuczna inteligencja na rynku mody — https://www.absolutemarketsinsights.com/reports/Global-AI-in-Fashion-Market-2022-%E2%80%93-2030-1195
O nas:
Absolute Markets Insights pomaga w dostarczaniu dokładnych i najnowszych trendów związanych z popytem konsumentów, zachowaniami konsumentów, sprzedażą i możliwościami rozwoju, w celu lepszego zrozumienia rynku, pomagając w ten sposób w projektowaniu produktów, charakterystyce i wymagających prognozach. Nasi eksperci zapewniają produkty końcowe, które mogą zapewnić przejrzystość, przydatne dane, program wdrażania w wielu kanałach, wydajność, dokładne możliwości testowania i zdolność do promowania ciągłej optymalizacji. Od dogłębnej analizy i segregacji służymy naszym klientom do spełnienia ich bieżących i bieżących wymagań badawczych. Minutowa analiza wpływa na duże decyzje, a tym samym źródło analizy biznesowej (BI) odgrywa ważną rolę, dzięki czemu jesteśmy na bieżąco z bieżącymi i nadchodzącymi scenariuszami rynkowymi.
Skontaktuj się z nami:
Imię i nazwisko osoby kontaktowej: Shreyas Tanna
Firma: Absolute Markets Insights
Identyfikator e-maila: sales@absolutemarketsinsights.com
Telefon: IN +91-7400-24-24-24, US +1-510-420-1213
Witryna internetowa: www.absolutemarketsinsights.com